29 Mart 2015 Pazar

Kadına Şiddete Hayır

 Izmir sokak sanatları atölyesi öyle bir şey yaptı ki!Öylesine sessiz sahneledi ki kadına şiddeti!Öyle yürekleri vardı ki!
 Cuma gecesi Gizem'i,Özgecan'ı ve isimsiz binlerce hatta malesef onbinlercesini unutup herkes gibi Alsancak'a eğlenmeye gittik.Ama bizim unuttuklarımızı unutmayanlar vardı " izmir Sokak Sanatları Atölyesi".O yağmur ve soğuğa rağmen o kostümler ile sokaktaydılar kadın için.Sessizce sahnelendirmişlerdi bir yenisi yaşanana kadar unuttuklarımızı.Kocaman Yürekleri vardı.Görmesi gerekiyordu herkesin,çok ses getirmesi gerekiyordu.Ben o kocaman yürekli Sanatçıları ayakta alkışlıyorum.Yüreğinize sağlık.Biz kadınların yanında olduğunuz için şükran duyuyorum size.
  Ben de o sahneleri çektiğim kadar sizler ile paylaşmak istiyorum.













    







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder