27 Haziran 2016 Pazartesi

Rimmel London Kate ❤️ kontur kiti

 Aldığım uzun süre oldu fakat ben oldukça aktif olduğum instagrama bile artık giremezken,yazmak iyice zorlaştı.Neyse beni de kabul eden böyle etsin.Yılda bir kaç yazı ile.Ben de böyle tembel olmak istemezdim ;))
 Aslında ilk deneyimleyenlerdenim.Bu yüzden paletimi bir süredir kullanıyorum.Önden fotoğraf çekemedim.
 Malum Rimmel London sadece Watsonslarda satılıyor.Fiyatı oldukça uygun (17.90₺) ve indirim dönemlerinde %40 indirime giriyor.
 Palet kutusunun üstünde de yazdığı gibi aydınlatıcı,kontur ve allıktan oluşuyor.Ben oldukça beyaz tenliyim.Allık rengini çok sevdiğim için 002 Coral Glow rengini tercih ettim.Bu tonda allığım yoktu.Ya da olan da parıltılıydı diyebilirim.

 Highlihter (Aydınlatıcı): Oldukça açık tonda şampanya,simsiz,kendinden ışıltılı bir renk.Asla disko topuna döndürmez hatta ışıltı sevenler pudra olarak bile uygulasa abartı durmaz diyebilirim;çünkü pigmentasyonu oldukça zayıf.Islak kullanım için uygun olmadığı düşünüyorum.
 Contour (Kontür): kendinden ışıltılı.Aslında ışıltılı olmasa sıcak alt tonlu olduğu halde beyaz tenlilere için çok iyi kontur olabilirmiş.Pigmentasyonu orta.
Blush (Allık): Şeftali pembe bir renk.Kesinlikle ışıltısız.
Kapalı alanda
 Gün ışığında

 Genel değerlendirmem şöyle;
-tozutuyorlar
-pigmentosyonları orta
-kalıcılığı orta
-kesinlikle koyu tenlilerde kontur rengi kendini göstermeyecektir
-Açık tenlilerin günlük kullanımda sevecekleri bir palet 
-Kontur yapmaya başlamak isteyenler için fiyatına göre oldukça başarılı ve kullanımı rahat bir palet.
-Göz makyajında başarılı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder